måndag 21 juni 2010

idrottsskada

Jag har fått jätteont i min högra axel, det gör ont ner mellan skulderbladen och strålar ner i överarmen också. Jag är ganska säker på att det beror på alpacka i kombination med Drops stickor 5, det har nämligen hänt mig förut. Sååå tråkigt! Så nu lägger jag min underbara gotlandströja på is ett tag, tills det känns bättre.
Kommer att ägna resten av VM åt att försöka låta bli att sticka, vilket är hemskt. Sen tänker jag ta tag i en del UFO:n. Sydde ihop en kofta framför prinsessbröllopet, en kofta som jag maskinstickade delarna till för två år sedan. Kanske kan jag åtminstone visa upp den innan VM är slut. Och lite andra UFO:n, vantar etc...

1 kommentar:

  1. Usch vad tråkigt! Jag hoppas att det går över fortare så att du iallafall kan vara med i finalen!

    SvaraRadera