onsdag 30 juni 2010

Abstinens

Idag är första kvällen utan fotboll på flera veckor. Det är nästan så man får abstinens. Dessutom har jag inte stickat sockor på länge så det var verkligen dags. Nu när koftan är färdig måste jag ju ha ett projekt till. Jag är väl inte helt säker på att hinna färdigt innan VM är slut men jag chansar. Mönstret är Dribbling Drops som var junimönstret hos StickaMera och garnet är Fame Trend som jag fick i födelsedagspresent av min mamma. Inte min färg egentligen, men jag måste säga att jag tycker bättre och bättre om den ju mer jag stickar. Sockorna ska dottern få.

2 kommentarer:

  1. jättefint garn/färg tycker jag!

    SvaraRadera
  2. -ser härligt ut!

    Hur bär man sig åt för att sticka strumpor på rundsticka (och då två på en gång verkar det som?)?

    SvaraRadera