fredag 2 juli 2010

Höstkyla

Inte för att jag längtar efter höstkyla men jag kommer inte att kunna använda min Ingenue förrän det blir kallare. Men det gör inget, för det är verkligen härligt med sommarvärme. Vad jag förstår är det rejält varmt även i Sverige!
Jag har som sagt stickat klar min första tröja i lingarn. Det var inte helt enkelt att sticka i ett så stelt garn men det blir härligt och jag tror att jag kommer att tycka jättemycket om den när jag kan använda den. 
Efter att den här blev klar har jag tagit fram ett UFO ur samlingen och förhoppningsvis blir även min orange Valkyria (ravelrylänk) klar innan VM är slut. Dessutom stickar jag på min Saroyan med dubbla lövrader. 
Jag kan inte påstå att jag tittar speciellt mycket påTV just nu. Det är alldeles för varmt inomhus för att se TV så kvällarna tillbringas stickande på terrassen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar