fredag 4 juni 2010

Liten presentation

Hejsan

Jag vill oxå vara med och sticka lite :) Jag heter My och finns i Skåne, Landskrona. Är inte så himla duktig på stickning men lär mig hela tiden. Jag är däremot duktig på att tycka om fotboll! Favoritlaget är Italien. Ja, jag vet men jag är i Italien så ofta så det finns liksom inget val...2006 såg jag finalen utanför Napoli snacka om fest. Så lite hoppas jag att Frankrike vinner i år för finalen ser jag där. Bronsmatchen i Tyskland...

Men stickning var det nu. Jag ska få klart min kofta i första hand är det tänkt. Så jag kvalar väl in i UFO kategorin.




Sen har jag ingen aning. Vill gärna sticka en tunn smal sjal som jag kan knyta runt halsen. Men har ingen konkret idé :)

Ska bli kul att få kämpa på med er alla!

Kram
My

"Av alla oviktiga ting i världen är fotboll den viktigaste" -Johannes Paulus II

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar