fredag 4 juni 2010

Nu är jag redo för VM

Nu har jag bestämt mig vad jag ska göra under fotbolls-VM. Jag ska sticka en glad och färgsprakande sommarkofta till min dotter som är 14 månader.

Det kommer att bli den här koftan fast med vissa modifikationer. Jag kommer inte att göra tofsarna och istället för luvan kommer jag göra en vanlig krage. Det ska ju bli ett plagg att ha på sig under svala sommarkvällar och luvtröjor känns inte så somriga tycker jag.


Så nu har jag alltså hittat mitt projekt, men än har jag inte valt vilket lag jag ska heja på. Jag tror att det lutar åt Holland dock. Dels för att en god vän till mig bor i Holland och dels för att jag tycker att det verkar vara ett bra och trevligt lag^^

Nu ska jag återgå till mina kökssysslor som idag är storbak av amerikanska chokladkakor. Kika in på min blogg senare ikväll för där tänker jag dela med mig av receptet^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar