lördag 5 juni 2010

Ninnis funderingar...

Nu har jag också börjar klura på vad som ska göras under fotbolls-VM...

Vi börjar med ett UFO, lämpligt för spännande matcher, nämligen ett par virkade och sedan tovade tofflor i Eskimo till min bästa vän som alltid fryser om fötterna... Mormorsrutor - kan det bli enklare? :)


Har ytterligare ett UFO, en sjal i Floral Trellis Stitch som virkas i 3 olika färger av Gedifra Leola. Grundmönstret går ganska fort att lära sig, så det här kan jag jobba på nästan vilka matcher som helst.

Sedan har jag två nystan DROPS Alpaca och ett nystan DROPS Vivaldi som jag tänkte göra något av, men vad? Rött är färgen, och jag räknar mig än så länge som nybörjare på stickning. Någon som har något förslag?

Vet ännu ej vilket/vilka lag jag ska heja på, ska kolla in grupperna och bestämma en favorit i varje tror jag!

Och NU ska jag virka en sommarhatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar