onsdag 7 juli 2010

Joråsåatte...

Här på bloggen har jag ju inte varit så särdeles aktiv, men jag har fått lite stickning och virkning gjort ändå. Jag beundrar alla fina alster som producerats av er alla nu under VM. Wow!
Det har inte blivit som jag tänkt riktigt, det jag anmälde för längesen blev aldrig av, istället påbörjades andra projekt. Sommarhatten påbörjade jag innan VM-starten, så den får gå under UFO -FO.
Mitt andra projekt blev en sjal. Hittade ett härligt rosa garn i mammas stora garnskåp. Tydligen har hon stickat en babyklänning till min lillasyster i det garnet. Syster är nu 27... :)

Slutligen så har jag påbörjat en söt bolero, men den kommer jag knappast hinna få klart innan VM är över... Men inspirationen är på topp och det var väl huvudsaken?

2 kommentarer:

  1. Åh vilka skyssta sommarprojekt!! Bra jobbat! Ser härligt läckert ut med rosa och solbränna!

    /janette

    SvaraRadera
  2. Gott humör och sticklust är väl det viktigaste????? Om det sen blir resultat är det bonus.

    SvaraRadera