lördag 10 juli 2010

Slutspurts-regler

Nu börjar det verkligen dra ihop sig! Tyvärr missade Tyskland finalen men en tredjeplats kanske vi ska ta iaf? Holland är en klar favorit till vm-guldet här hemma!!

Men hursom, vi ska kunna sticka under heeela VM, så få inte panik. Om man stickat klart på söndagkväll så får man ändå två dagar på sig för blockning och fotografering. Alltså: Bidrag som är bloggade senast onsdag kl 23.59 får vara med i utlottningen!

Ta en koll så att ni fått rätt taggar!

Har vi några fler prisgivare så går det bra att anmäla sig nu!

LYCKA TILL

3 kommentarer:

  1. Jag kan också skänka ett pris! Mailar Dig J på Ravelry!

    SvaraRadera
  2. Jag ska tova mina vantar under dagen och sedan virka kanter. Det ska nog gå i tid hoppas jag! Pyser på semester på tisdag och då är det si och så med datortillgång så jag får evneutellt bli lite sen att skicka mitt pris till den som nu ska få det.

    SvaraRadera
  3. Det fixar vi Anna-Maria. Ha en skön semester!

    SvaraRadera