onsdag 16 juni 2010

One down, one to go

Det föds bebisar i min bekantskapskrets. Massor av bebisar. Senaste månaden var det två stycken som ploppade. När det föds bebisar måste man virka bebispresenter. De senaste två kommer att få likadana eftersom jag tryter lite i inspiration och för att den är så söt, kaninen i Erica Laurells Virka mera.



Jag broderade barnets namn på kaninen så inga missförstånd kan uppstå :)



Nästa kanin, som kommer att få namnet Albin, påbörjades igår och kommer att virkas i tvärtomfärger till Emmie. Grön med gult namn. Eftersom min man är en fotbollstok så spelas alla matcher in och ses när han kommer hem från jobbet. Det blir väldigt mycket fotboll. Jag kommer antagligen att färdigställa många projekt den närmsta månaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar