söndag 13 juni 2010

Två matcher till



Mina killar(8 och 6 år) och jag ser fram mot matcherna. Vi sitter tillsammans och hejar på olika lag. Argentina - Nigeria var jag tvungen att heja på Nigeria, men inte mig emot. Det blir mitt VM lag tävlingen igenom. Minsta grabben håller helst på de som har störst chanser att vinna. Mina begränsade kunskaper ger honom lite tips. Hans lag är nu Argentina, England och värdlandet Sydafrika bland annat. Största grabben, gör som jag hejar, på de i underläge och Sydafrika förstås.
Jag påbörjade Spring Thing sjalen i matchen Argentina - Nigeria, men det gick ju inte. Det blev för spännande för att kunna hålla koll på mönstret. Är lite besviken att det är så målfattigt hittills. Tog fram rätstickade sjalen till England - USA. Det gick bättre att kombinera. Matchen blev ju lika spännande som den innan! :-)Tycker lite synd om Englands målis...

Så det kan gå. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar