tisdag 8 juni 2010

BARA TVÅ DAR KVAR!

Och det är så roligt att se vilket aktivitet det är här på bloggen redan!!

Jag vill hälsa nya medlemmar välkomna och passa på att göra ett par förtydliganden kring våra goa slappa regler ;-)

1. Man kan anmäla sig till nya kategorier under hela vm, inget är skrivet i sten! Ändra dig flera ggr, no probs! Du får ju ändå bara vinstchans på färdiga projekt. (därmed inte sagt att ni inte ska blogga era planer!! ja, ni fattar va?)

2. Samma gäller prisen. Fram till utlottning kan du anmäla dig som prisgivare! Finns ju ingen anledning att ha ett stopp på det nu! =)

Mina egna kategorier är fortfarande inte klara, men jag börjar med stickhjälpen och ett UFO, så kommer ni säkert med något inspirerande som jag måste göra en avstickare med, och sen har jag min lyxsjal och mina sockar =) Det finns att sticka mao =)

/Janette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar