fredag 11 juni 2010

Låt bästa lag vinna!


Har funderat lite på det där med VM och att inte Sverige är med. Tyckte först det var trist och tänkte att det blir inget att följa. Men jag har tänkt om! Drog mig till minnes förra gången det var VM, det var verkligen "stickspirerande". Jag fick verkligen mycket gjort framför TV:n. Hoppas även på det denna gången!

Mina planer är att få klart en röd kortärmad kofta, som ni ser på bilden. Hamnar under kategorin storvarmt.
Av de två färglada nystanen (Catania Color) hade jag tänkt göra en scarf, kvalar in under sjalar.
Till slut ska jag fixa ett UFO. En rostorange sjal ska få en virkad kant i Cotton Viscose.
Jag tar sats och bänkar mig 16:00 i eftermiddag. Sydafrika- Mexico.
Vilket lag håller jag på? Det får bli våra grannar Danmark!
Nu kör vi!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar